check Gratis bezorging vanaf 60,-   check Vertrouwd sinds 2007   check Voor 22:00 besteld, morgen in huis

Vragen? Bel ons 024-6635366

Ruilen & Retourneren

Ruilen & Retourneren

Bij Ergomax is het mogelijk om binnen 14 dagen een bestelling te retourneren. In deze periode kun je de bestelling - of een deel daarvan - indien mogelijk in de originele pakket verpakking terugsturen. Gebruikte of reeds geopende artikelen kunnen wij helaas niet retour nemen.

Zorg dat je ook (een kopie van) de originele pakbon meestuurt. De pakbon is met de bestelling meegezonden. Eventuele opmerkingen met betrekking tot de retour kun je op de pakbon schrijven.

Retourneren van producten is bij Ergomax doe je via:
Ergomax
Postbus 6831
6503GH Nijmegen
Nederland

Je ontvangt het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug. Deze 14 dagen termijn gaat in op het moment dat je de artikelen terug stuurt, of aangeeft terug te willen sturen.

Je kunt voor de herroeping van je bestelling ook gebruik maken van het Europese modelformulier voor herroeping. Hier te downloaden.
Gebruikte of reeds geopende artikelen kunnen wij helaas niet retour nemen.

Garantie
Op al onze producten is de wettelijk garantie van toepassing. Zoals de wet omschrijft: Alle producten binnen ons assortiment doen wat je er in alle redelijkheid van kunt verwachten.

Ruilen
Wil je een product ruilen voor een ander product. Zorg dan dat je altijd eerst contact opneemt met onze via info@ergomax.nl of +3124-6635366, zodat je zeker weet dat dit product voldoende voorradig is. Om het proces zo zorgvuldig en snel mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat je de retourzending voorziet van (een kopie van) de originele pakbon. Schrijf op deze pakbon welk product je voor welk product wil ruilen. Op het moment dat jouw product retour is gekomen, zullen wij het te ruilen artikel naar jou verzenden.
 
Beschadigd product
Bij Ergomax doen wij altijd onze uiterste best om ieder product zo zorgvuldig mogelijk te verpakken. Helaas gebeurt het toch in een enkel geval dat een product beschadigd raakt. Neem in dit geval altijd direct contact op met onze klantenservice.
 
Ik heb een klacht waar kan ik terecht
Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Ergomax koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of hebt u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag en staan uiteraard altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!