Ruilen & Retourneren

Bij Ergomax is het mogelijk om binnen 14 dagen je online aankopen te retourneren. In deze periode kun je de bestelling – of een deel daarvan – indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Bestelling retourneren

Mocht je aankoop niet geheel naar wens zijn dan kan je je bestelling eenvoudig retourneren met het modelformulier voor herroeping met vermelding van het ordernummer. Je hebt ook de mogelijkheid op een andere manier te herroepen, zolang je je naam, adres en ordernummer maar vermeldt. Het modelformulier voor herroeping download je hier.

De retourkosten komen voor eigen rekening. Daarnaast dienen alle retourneringen dienen te voldoen aan onze retourvoorwaarden.

Retouradres

Ergomax
Postbus 6831
6503GH Nijmegen
Nederland

Bij het retourneren van de gehele bestelling ontvang je het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug. Deze 14 dagen termijn gaat in op het moment dat je de artikelen terug stuurt, of aangeeft terug te willen sturen.

Retourvoorwaarden

  • Gebruikte of reeds geopende artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.
  • Het product dient in de originele verpakking en onbeschadigd te worden geretourneerd.
  • Gebruik de originele verzenddoos voor de retournering.
  • De bedenktijd voor het retourneren van producten is 14 dagen vanaf de eerstvolgende dag na het ontvangst.
  • Na ontbinding van de aankoop dient deze binnen 14 dagen te worden geretourneerd.
  • Ergomax brengt de verzendkosten in rekening indien een bestelling niet in ontvangst wordt genomen of niet wordt opgehaald bij de ophaallocatie. Hiervoor gelden de verzendkosten die PostNL in rekening brengt aan consumenten.
  • De retourkosten evenals het risico zijn voor eigen rekening.

Producten ruilen

Wil je een product ruilen voor een ander product. Zorg dan dat je altijd eerst contact opneemt met onze via [email protected] of +31 (0) 24 - 66 353 66, zodat je zeker weet dat dit product voldoende voorradig is. Om het proces zo zorgvuldig en snel mogelijk te laten verlopen is het belangrijk dat je de retourzending voorziet van (een kopie van) de originele pakbon. Schrijf op deze pakbon welk product je voor welk product wil ruilen. Op het moment dat jouw product retour is gekomen, zullen wij het te ruilen artikel naar jou verzenden.

Ik heb een beschadigd product ontvangen!

Bij Ergomax doen wij altijd onze uiterste best om ieder product zo zorgvuldig mogelijk te verpakken. Helaas gebeurt het toch in een enkel geval dat een product beschadigd raakt. Neem in dit geval altijd direct contact op met onze klantenservice.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Ergomax koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of hebt u een klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We helpen u graag en staan uiteraard altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!