Ruilen en retourneren

Kan ik mijn aankoop ruilen of retourneren?

Bij Ergomax is het mogelijk om binnen 14 dagen je online aankopen te retourneren. In deze periode kun je de bestelling - of een deel daarvan - indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.

Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?

Mocht je aankoop niet geheel naar wens zijn, dan kun je je bestelling eenvoudig retourneren met het modelformulier voor herroeping met vermelding van het ordernummer. Je hebt ook de mogelijkheid op een andere manier te herroepen, zolang je je naam, adres en ordernummer maar vermeldt. Het modelformulier voor herroeping download je hier. De retourkosten komen voor eigen rekening. Alle retourneringen dienen te voldoen aan onze retourvoorwaarden. Bij het retourneren van de gehele bestelling ontvang je het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug. Deze termijn van 14 dagen gaat in op het moment dat je de artikelen terug stuurt, of aangeeft terug te willen sturen.

Wat is jullie retouradres?

Ergomax

Postbus 1548

3800 BM Amersfoort

Nederland

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

  • Gebruikte of reeds geopende artikelen kunnen niet retour gestuurd worden.
  • Het product dient in de originele verpakking en onbeschadigd te worden geretourneerd.
  • Gebruik de originele verzenddoos voor de retournering.
  • De bedenktijd voor het retourneren van producten is 14 dagen vanaf de eerstvolgende dag na het ontvangst.
  • Na ontbinding van de aankoop dient deze binnen 14 dagen te worden geretourneerd.
  • Ergomax brengt de verzendkosten in rekening indien een bestelling niet in ontvangst wordt genomen of niet wordt opgehaald bij de ophaallocatie. Hiervoor gelden de verzendkosten die PostNL in rekening brengt aan consumenten.
  • De retourkosten evenals het risico zijn voor eigen rekening.

Hoe kan ik een product ruilen?

Wil je een ongeopend product binnen 14 dagen ruilen voor een ander product? Dat kan. Neem in dat geval eerst contact op met onze klantenservice via [email protected] of +31 (0) 24 - 66 353 66 zodat je zeker weet dat je product naar wens op voorraad is. Om het ruilproces zo zorgvuldig en snel mogelijk te laten verlopen, is het belangrijk dat je de retourzending voorziet van (een kopie van) de originele pakbon. Schrijf op deze pakbon welk product je voor welk product wil ruilen. Op het moment dat jouw product retour is gekomen, zullen wij het te ruilen artikel naar je verzenden.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat doe ik hiermee?

Bij Ergomax doen wij altijd onze uiterste best om ieder product zo zorgvuldig mogelijk te verpakken. Helaas gebeurt het toch in een enkel geval dat een product beschadigd raakt. Neem in dit geval altijd direct contact op met onze klantenservice.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Ons streven is dat je tevreden bent met alles wat je bij Ergomax koopt. Mocht een artikel onverhoopt toch niet aan je verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan met de bezorging of heb je een andere klacht? Neem dan meteen contact met ons op. We staan voor je klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Mijn vraag staat er niet bij?

Voor overige vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via +31 (0) 24 - 66 353 66 of [email protected] of via het contactformulier op onze website.